Uudised

Avatud tegevused Pärnu linna õpetajatele 12. aprill Halliki Tammiste


Raja lasteaeda külastasid 30 õpetajat ja õppejuhti Pärnu lasteaedadest.

Peamiseks teemaks oli kuni 60 minutit kestvate tegevuste vaatlus.

Vaadeldi järgmisi tegevusi:

  • muusikaõpetaja Jelena Savinskaja juhendatud 4-5-aastaste rütmi-ja meloodiapillide tundmaõppimise ja õppemängude tegevust teemal "Teekond Muusikamaale"
  • ujumisõpetaja Irina Maslovskaja juhendatud 4-5-aastaste ujumistegevust teemal "Ujun, sukeldun ja tean, et sõpradega on kõik hea!" 
  • liikumisõpetaja Karin Kaugeranna juhendatud 3-4-aastaste laste liikumistegevust teemal "Terve laps on tantsulaps"

Tagasisisde oli väga positiivne. Näide Teesi Loob (Pärnu Lasteaed Püialpoiss õppejuht), kes külastas muusikaõpetaja Jelena tegevust.

Minule isiklikult väga meeldis pika tegevuse variant. Mõned punktid, miks:

  • Õpetajal oli aega. Ta märkas ja aitas lahendada laste vahel tekkinud vaidluse. Tegevus oli väga mitmekesine ja minu meelest ei tekkinud lastel väsimust-tüdimust.  Laste kohatist tähelepanu hajumist tuleb ette ka lühikese tegevuse ajal. Kõige jaoks tegevuses tundus olevat aega.
  • Tegevus oli vaheldusrikas. Pillid, nutitahvel ja muud vahendid.
  • Lapsed said mängida. Oli aega ka lemmikmängudeks.
  • Pillide kasutamise osa meeldis väga. Näha oli, et lapsed oskasid pille hoida, nendega tegutseda. Töö oli olnud järjepidev.
  • Tänusõnad ka õpetaja abile, kes tegevuses osales. Tal oli julgus ja oskus sekkuda, kui laste vahel tekkis jagamise probleem. Õpetaja abi tänas lapsi, kui olid lahenduse leidnud. Seda oli väga hea kuulda.
  • Meie lasteaias tekkis omavahel positiivne arutelu pika tegevuse osas. Ja see on minule unistuse „kiirustamisevaba lasteaed“ elluviimisel toeks.

 

Raja lasteaeda külastasid 30 õpetajat ja õppejuhti Pärnu lasteaedadest.

Peamiseks teemaks oli kuni 60 minutit kestvate tegevuste vaatlus.

Vaadeldi järgmisi tegevusi:

  • muusikaõpetaja Jelena Savinskaja juhendatud 4-5-aastaste rütmi-ja meloodiapillide tundmaõppimise ja õppemängude tegevust teemal "Teekond Muusikamaale"
  • ujumisõpetaja Irina Maslovskaja juhendatud 4-5-aastaste ujumistegevust teemal "Ujun, sukeldun ja tean, et sõpradega on kõik hea!" 
  • liikumisõpetaja Karin Kaugeranna juhendatud 3-4-aastaste laste liikumistegevust teemal "Terve laps on tantsulaps"

Tagasisisde oli väga positiivne. Näide Teesi Loob (Pärnu Lasteaed Püialpoiss õppejuht), kes külastas muusikaõpetaja Jelena tegevust.

Minule isiklikult väga meeldis pika tegevuse variant. Mõned punktid, miks:

  • Õpetajal oli aega. Ta märkas ja aitas lahendada laste vahel tekkinud vaidluse. Tegevus oli väga mitmekesine ja minu meelest ei tekkinud lastel väsimust-tüdimust.  Laste kohatist tähelepanu hajumist tuleb ette ka lühikese tegevuse ajal. Kõige jaoks tegevuses tundus olevat aega.
  • Tegevus oli vaheldusrikas. Pillid, nutitahvel ja muud vahendid.
  • Lapsed said mängida. Oli aega ka lemmikmängudeks.
  • Pillide kasutamise osa meeldis väga. Näha oli, et lapsed oskasid pille hoida, nendega tegutseda. Töö oli olnud järjepidev.
  • Tänusõnad ka õpetaja abile, kes tegevuses osales. Tal oli julgus ja oskus sekkuda, kui laste vahel tekkis jagamise probleem. Õpetaja abi tänas lapsi, kui olid lahenduse leidnud. Seda oli väga hea kuulda.
  • Meie lasteaias tekkis omavahel positiivne arutelu pika tegevuse osas. Ja see on minule unistuse „kiirustamisevaba lasteaed“ elluviimisel toeks.